Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi “trgovina”) upravlja podjetje IR-1, Bojan Izgoršek s.p., Pot na Košace 9, 1360 Vrhnika, vpisana v Poslovni register Slovenije, dne 11.12.2006, z matično številko: 3144631000. Podjetje ima davčno številko SI94509808 in je davčni zavezanec – DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Podjetje IR-1, Bojan Izgoršek s.p. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali IR-1, Bojan Izgoršek s.p..). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem IR-1, Bojan Izgoršek s.p. in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe IR-1, Bojan Izgoršek s.p. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost informacij
Kupcu zagotavljamo dostopnost informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba. Informacije, ki so vam vedno dostopne:
– podatki o podjetju IR-1, Bojan Izgoršek s.p. (ime in sedež podjetja, matična številka),
– kontaktni podatki, ki vam omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti podatkov,
– dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje in stroške dostave (način, kraj in rok dostave),
– cene, so jasno in nedvoumno določene ter prikazane brez davka, stroški morebitne dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti podatkov,
– načini plačila in prevzema artikla, ter rok veljavnosti podatka,
– časovno veljavnost ponudbe,
– rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
– pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene
Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine flosentia.si. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, ne vsebujejo DDV (nismo davčni zavezanec) in stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine flosentia.si.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V takšnem primeru bomo uporabnika (kupca) o tem obvestili. Uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti in ali deloma ali v celoti preklicati, ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov. Uporabniku (kupcu) bomo omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.
Slike
Atikli v spletni trgovini flosentia.si so del ponudbe ponudnika.
Naročanje
Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini flosentia.si, razvrščene v kategorijah.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral.
Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini kupoprodajne pogodbe (naročilo) vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki MOJ RAČUN (ikona desno zgoraj). O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@flosentia.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
Ko v naši spletni trgovini najdete željeni izdelek in želite opraviti nakup izdelka po izpisani ceni, ga najprej dodate v košarico s klikom na gumb “V košarico”. Če želite dodati nove izdelke, lahko nadaljujete z nakupom in ponovite opisan postopek, ali pa nadaljujete zaključek naročila – s klikom na gumb “Na blagajno”. Pred zaključkom naročila lahko spremenite količine izdelkov ali poljubnega odstranite iz košarice.
Ob prehodu na blagajno lahko nakup opravite kot gost ali z uporabniškim računom, ki da dobite ob registraciji. V primeru, da ste registriran uporabnik, se morate najprej prijaviti s vpisom vašega e-mail naslova ter pripadajočim geslom. Po izbiri načina plačila dostave lahko nakup uspešno zaključite.
Nakup potrdite s pritiskom na gumb “Naročilo z obveznostjo plačila”.
Načini plačila
Na voljo so naslednji načini plačila:
– plačilo po povzetju (nakup + cena dostave + provizija pošte ca. 1,60 Eur -),
– z nakazilom na račun podjetja IR-1, Bojan Izgoršek s.p. (nakup + cena dostave),
– plačilo preko Paypal (nakup + cena dostave).
Možno je le plačilo v enkratnem znesku.
Ob naročilu boste na vaš e-naslov prejeli povzetek naročila, ki bo vseboval tudi podatek o dostavi, izbranem načinu plačila in vrednosti. Ob prevzemu pošiljke boste prejeli tudi dobavnico v fizični obliki, račun vam pošljemo po pošti.
V primeru plačila po predračunu, bomo paket odposlali v najkrajšem možnem času po prejemu vašega nakazila in če so artikli na zalogi v skladišču. Naročeni artikli bodo za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru, da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli zopet na voljo vsem kupcem.
Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila!
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med IR-1, Bojan Izgoršek s.p. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila.
Izdaja računa
Ob dostavi naročenih artiklov kupcu dostavimo tudi natisnjen račun. V primeru osebnega prevzema prejme kupec natisnjen račun ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Koda za popust
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je lahko časovno in/ali količinsko omejena.
Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izpolnite podatke in kliknite na polje Vnesite kodo vašega kupona. V polje vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi kodo kupona. Ob enem naročilu je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Postopek obveščanja o nakupu
Naročilo
Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila. Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrnili. Pridržujemo si pravico kontaktirati naročnika v namen preverjanja podatkov ali zagotovitve točnosti dobave. Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel ponudniku. Na poštni predal naročnika bomo sproti obveščali o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranil iz naročila ter kupcu vrnili morebitna že vplačana sredstva. Ostale artikle iz naročila lahko po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo stornira. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. IR-1, Bojan Izgoršek Rous s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.
Naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za osebni prevzem
Naročene artikle bomo poizkušali v najkrajšem možnem času pripraviti za dostavo oz osebni prevzem. O tem bomo sproti obveščali naročnika po elektronski pošti. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko +386-(0)40-281-492 ali po e-mailu na naslov info@flosentia.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, lahko pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema, pa kupec svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
Pravica do odstopa od nakupa / vračilo izdelka / reklamacija
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov, nejasnosti naročila ali zagotavljanja točnosti dobave kupca kontaktira.
Kupec ima pravico do odstopa od naročila oziroma od pogodbe na daljavo, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru mora kupec namero, da bo izdelek vrnil, čimprej, najkasneje pa v 7 dneh sporočiti na naš elektronski naslov info@flosentia.si, mi vam bomo pa posredovali navodila za vračilo.
V 14 dneh od pisnega sporočila mora kupec blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži, v nespremenjeni količini in s priloženim računom. Vračilo opravljene kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe oziroma najkasneje 14 dni po prejemu vrnjenega izdelka. V vračilo kupnine se ne šteje strošek dostave, ki je bil obračunan ob nakupu. Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik.
Vaš nakup je praktično brez rizika. Reklamacije in vračila so zelo redka, ampak včasih se le zgodi, da kakšen izdelek ne ustreza. Izjemoma je po dogovoru možna menjava izdelka ali vračilo kupnine tudi v primeru, ko ste izdelek že uporabili, pa vam le-ta ne odgovarja tudi v roku do 60 dni po opravljenem nakupu. Vendar v tem primeru ne sme manjkati več kot 5% od celotne količine izdelka.
Zelo nam je pomembno zadovoljstvo kupca, zato vsako vračilo ali reklamacijo rešujemo individualno in si hkrati prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Komunikacija z uporabniki
Pritožbe in spori
Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavljamo učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko 040 281 492, pošljite elektronsko sporočilo na info@flosentia.si ali nam pišite na naslov IR-1, Bojan Izgoršek s.p., Pot na Košace 9, 1360 Vrhnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upoštevamo določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko – Slovenija. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.
V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)40 281 492, pošljite elektronsko sporočilo na info@flosentia.si ali nam pišite na naslov IR-1, Bojan Izgoršek s.p., Pot na Košace 9, 1360 Vrhnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Z uporabnikom bomo stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Morebitna oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
Izvensodno reševanje sporov
Ponudnik si bo v primeru sporov iz naslova poslovanja spletne trgovine poskušal zadevo rešiti hitro in sporazumno, upoštevaje potrošniško zakonodajo in dobre poslovne običaje. Kupec ima skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov možnost spletnega izvensodnega reševanja spora na povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage, pri čemer ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
Dostava
Izdelke vam dostavimo v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 7 delovnih dni od prejema naročila ali plačanega predračuna. Če izdelkov ni na zalogi, vas o tem obvestimo. Paket vam bo dostavila Pošta Slovenije. V primeru, da vas ob dostavi ni doma, paket prevzamete na najbližji pošti. Stroški poštnine (stroški pakiranja in pošiljanaja) so za območje Slovenije 3,50 Eur. Znesek se prišteje k nakupu in je napisan tudi na računu. Pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije zaračuna provizijo za odkupnino, ki znaša ca. 1,40 Eur – 2,20 Eur odvisno od vrednosti pošiljke . STROŠEK DOSTAVE skupaj z odkupnino znaša ca. 5 EUR.
Pri nakupu nad 35,00 Eur POŠTNINE NE ZARAČUNAVAMO! Stranka plača Pošti samo provizijo za odkupnino.
Za vse dodatne informacije nam pišite na info@carobna.si
Naslov za vračilo je:
IR-1, Bojan Izgoršek s.p.
Pot na košace 9
1360 Vrhnika
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!